Τηλεφωνική επικοινωνία με τον λαμπρό νευροχειρουργό του Γενικού Κρατικού Νικαίας Παναγιώτη Παπανικολάου, μέλος των Δ.Σ. του Πανελληνίου Ιατρικού Συλλόγου (ΠΙΣ) και της Ένωσης Ιατρών Νοσοκομείων Αθηνών - Πειραιώς (ΕΙΝΑΠ), είχε νωρίς το απόγευμα της περασμένης Κυριακής 1 Φεβρουαρίου ο υπουργός Υγείας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων Παναγιώτης Κουρουμπλής, προκειμένου να ενημερωθεί για τα πολύ σοβαρά προβλήματα τα οποία αντιμετώπισε την περασμένη Παρασκευή 30 Ιανουαρίου η γενική εφημερία του νοσοκομείου.
Ο Παναγιώτης Κουρουμπλής διαβεβαίωσε με έμφαση τον Παναγιώτη Παπανικολάου ότι θα προβεί άμεσα σε όλες τις δέουσες ενέργειες, προκειμένου να μην επαναληφθούν φαινόμενα όπως εκείνα της περασμένης Παρασκευής στο Γενικό Κρατικό Νικαίας ή σε οποιοδήποτε άλλο νοσοκομείο του ΕΣΥ όλης της χώρας.
Σημειώνεται ότι ο Παναγιώτης Παπανικολάου κατήγγειλε δημοσίως ότι η γενική εφημερία του Γενικού Κρατικού Νικαίας, την Παρασκευή 30 Ιανουαρίου, υπήρξε εφιαλτική, καθώς, ενώ οι γιατροί του νοσοκομείου είχαν εγκαίρως ενημερώσει το Εθνικό Κέντρο Άμεσης Βοήθειας (ΕΚΑΒ), το Εθνικό Κέντρο Επιχειρήσεων Υγείας (ΕΚΕΠΥ) του υπουργείου Υγείας και την 2η Υγειονομική Περιφέρεια (ΥΠΕ) Πειραιώς και Αιγαίου ότι ο αξονικός τομογράφος του νοσοκομείου είχε τεθεί εκτός λειτουργίας, ουδείς από τους ως άνω αρμοδίους φορείς έπραξε το παραμικρό προκειμένου να αποσυμφορήσει τη γενική εφημερία του Γενικού Κρατικού Νικαίας από περιστατικά τα οποία έχρηζαν αξονικής τομογραφίας!
Ο Παναγιώτης Παπανικολάου κατήγγειλε επίσης ότι ακόμη και η προμηθεύτρια του αξονικού τομογράφου εταιρεία, η Siemens, δεν ενδιαφέρθηκε να ασχοληθεί με το σοβαρό πρόβλημα, καθώς απέφυγε περιέργως ακόμη και να στείλει τεχνικό της στο νοσοκομείο προκειμένου να κάνει εκτίμηση της βλάβης στον αξονικό τομογράφο...
ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ