Θεσσαλονίκη
Έντεκα υπάλληλοι του Δήμου Θεσσαλονίκης κατηγορούνται για νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματική δραστηριότητα και οι πράξεις τους συνδέονται με την υπόθεση της μεγάλης υπεξαίρεσης από τα ταμεία του δήμου, για την οποία μεταξύ άλλων έχει καταδικαστεί σε ισόβια κάθειρξη ο πρώην «γαλάζιος» δήμαρχος Βασίλης Παπαγεωργόπουλος.
Πρόκειται για υπαλλήλους που υπηρετούσαν στις οικονομικές υπηρεσίες του δήμου, ενώ ορισμένοι από αυτούς ήδη παραπέμφθηκαν σε δίκη για την υπόθεση της μεγάλης υπεξαίρεσης και αθωώθηκαν. Όπως έγινε γνωστό, χθες, ο εισαγγελέας αντιμετώπισης εγκλημάτων διαφθοράς Θεσσαλονίκης Αργύρης Δημόπουλος παρήγγειλε από τη βοηθό του, εισαγγελέα πλημμελειοδικών Χριστίνα Καπαμά, την άσκηση ποινικής δίωξης εις βάρος των συγκεκριμένων υπαλλήλων, καθώς από την άρση του τραπεζικού τους απορρήτου προέκυψε ότι στους λογαριασμούς τους βρέθηκε «αδικαιολόγητα» ποσά, από 55 έως 416 χιλιάδες ευρώ, που συνολικά ξεπερνάνε το 1,664 εκατ. ευρώ.