Τέταρτο θανατηφόρο ατύχημα σε διάστημα τριών χρόνων συνέβη στη ΔΕΗ στη Μεγαλόπολη την Τετάρτη το απόγευμα, με 57χρονο εργαζόμενο να πέφτει από σκαλωσιά. Όταν μεταφέρθηκε στο Κέντρο Υγείας Μεγαλόπολης, οι γιατροί διαπίστωσαν τον θάνατο του. Ο 57χρονος δούλευε στην ΤΕΡΝΑ, αλλά εργαζόταν με το συνεργείο μέσα στη ΔΕΗ για την κατασκευή νέας μονάδας. Υπενθυμίζεται πως μετά τα προηγούμενα θανατηφόρα ατυχήματα υπήρξαν καταγγελίες από το σωματείο των εργαζομένων για ανεπαρκή μέτρα ασφαλείας.
Η περίπτωση του 57χρονου ενδεχομένως να διαφέρει ως προς τα αίτια. Άλλωστε εκκρεμεί η νεκροψία-νεκροτομή στην Ιατροδικαστική Υπηρεσία. Οι εργαζόμενοι όμως εκφράζουν την ανησυχία τους για το μέλλον και αυτής της υπόθεσης, δεδομένου ότι στις άλλες περιπτώσεις διαπιστώθηκε κωλυσιεργία σε ό,τι αφορά τον χαρακτηρισμό των ατυχημάτων ως εργατικών.