Στην Ολομέλεια του Αρείου Πάγου παραπέμφθηκε η κρίση για το αν η πράξη του υπουργικού συμβουλίου με την οποία καταργήθηκαν οι "ρήτρες μονιμότητας" είναι παράνομη και αν θα έπρεπε να εκδοθεί για το θέμα Προεδρικό Διάταγμα. Το θέμα που θα απασχολήσει το ανώτατο δικαστήριο σχετίζεται με τις έξι απολύσεις που έγιναν στο ΚΤΕΛ Χαλκιδικής. Σημειώνεται ότι οι ρήτρες μονιμότητας προέβλεπαν αυξημένη προστασία των μισθωτών από την απόλυση σε σχέση με την (μειωμένη) προστασία που γενικώς παρέχεται έναντι των απολύσεων από την εργατική νομοθεσία (Ν. 2112/1920).Υπενθυμίζεται ότι η Ολομέλεια του ΣτΕ έχει ήδη εκδώσει απόφαση (2307/2014), που έκρινε ότι η έκδοση της 6/28.2.2012 Πράξης του Υπουργικού Συμβουλίου δεν παραβιάζει τις συνταγματικές επιταγές. Επίσης, το ΣτΕ έκρινε ότι η κατάργηση των «ρητρών μονιμότητας» από το Μνημόνιο ΙΙ είναι νόμιμη και συνταγματική. Οι έξι απολυμένοι του ΚΤΕΛ είχαν δικαιωθεί, αρχικά από το Πρωτοδικείο Χαλκιδικής, αλλά το ΚΤΕΛ Χαλκιδικής άσκησε αναίρεση.