ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ / Ολυμπιακός: Πρόστιμο μισού εκατομμυρίου ευρώ στους παίκτες!
Ο πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης, επισκέφθηκε χθες το προπονητικό κέντρο στου Ρέντη, μίλησε στους παίκτες και το προπονητικό τιμ σε αυστηρό τόνο και τιμώρησε τους...