Στον αέρα η ανακωχή, μετά τις ανταλλαγές πυρών ΗΠΑ-Ιράν και την επίθεση των Ιρανών στα ΗΑΕ, που καταδίκασαν ΕΕ και Πακιστάν, το οποίο δηλώνει ότι οι διαπραγματεύσεις συνεχίζονται: Τραμπ: Το Ιράν θα έπρεπε να υψώσει λευκή σημαία, θέλω να νικήσω, είπε αφού νωρίτερα είχε θυμίσει: Στο Βιετνάμ ήμασταν 19 χρόνια και είχε απιελήσει ότι οι Ιρανοί θα «εξαφανιστούν από προσώπου γης». Το υπουργείο Εξωτερικών των ΗΑΕ αναφέρει πως διατηρεί το «πλήρες και νόμιμο» δικαίωμά του να απαντήσει στις ιρανικές επιθέσεις.
Πόλεμος στη Μέση Ανατολή / Τραμπ: Το Ιράν να υψώσει λευκή σημαία- Αύριο η συνάντηση Αραγτσί με τον Κινέζο ΥΠΕΞ