Στις 19 Νοεμβρίου θα πραγματοποιηθεί δεύτερη τηλεδιάσκεψη των ηγετών των κρατών-μελών της ΕΕ για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού, όπως ανέφερε εκπρόσωπος του προέδρου του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου.
«Όπως συζητήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα στη συνάντηση των μελών του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου θα συγκαλέσει νέα τηλεδιάσκεψη του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου για την απάντηση της ΕΕ για τον κορονοϊό, την Πέμπτη 19 Νοεμβρίου στις 6 το απόγευμα» σημειώνει ο Μπαρεντ Λέιτς.