Ανέστειλαν χτες την απεργία διαρκείας που είχαν ξεκινήσει την Τρίτη οι μηχανοδηγοί των γερμανικών σιδηροδρόμων ύστερα από συμφωνία μεταξύ του συνδικάτου τους, του GDL, και της εργοδοσίας για να παραπομπή της υπόθεσης στη διαιτησία. Ήταν η ένατη κατά σειρά απεργιακή κινητοποίηση των μηχανοδηγών τους τελευταίους δέκα μήνες. Οι δύο πλευρές συμφώνησαν να παραπεφθεί η διένεξη σε επιτροπή διαιτησίας, επικεφαλής της οποίας θα είναι ο πρώην πρωθυπουργός του Βραδεμβούργου Ματίας Πλάτζεκ και ο νυν πρωθυπουργός της Θουριγκίας Μπόντο Ράμελο από το Die Linke. Η διαδικασία θα ξεκινήσει την ερχόμενη Τετάρτη και αναμένεται να διαρκέσει τρεις εβδομάδες.