Φαίνεται πως δεν αρκούν οι παρεμβάσεις μέσω TV για να πειστεί το Βερολίνο να εγκαταλείψει την εμμονική προσήλωσή του στην λιτότητα, έτσι ο Μπάρακ Ομπάμα αποφάσισε να καλέσει την Άνγκελα Μέρκελ στο Λευκό Οίκο στις 9 Φεβρουαρίου για μια κατ' ιδίαν "ενημέρωση"...
Επίσημα, πάντως, οι συζητήσεις θα αναλωθούν "κυρίως" στην αντιμετώπιση της τρομοκρατίας, στο Ισλαμικό Κράτος και στην κρίση στην Ουκρανία.
"Οι δύο ηγέτες θα συζητήσουν μια σειρά θεμάτων, περιλαμβανομένων αυτών της Ουκρανίας, της Ρωσίας, της αντιτρομοκρατίας, του Ισλαμικού Κράτους, του Αφγανιστάν και του Ιράν" διευκρίνισε σε χθεσινή ανακοίνωσή του ο Λευκός Οίκος. Η Μέρκελ πρόκειται να μεταβεί επίσης την ίδια εβδομάδα στην Οτάβα για να συναντήσει τον Καναδό πρωθυπουργό Στίβεν Χάρπερ.
Στην Ουάσιγκτον η καγκελάριος θα συναντήσει τον Ομπάμα στο Οβάλ Γραφείο σε μια στιγμή που οι Δυτικοί απειλούν τη Ρωσία με νέες κυρώσεις για τον ρόλο της στο φιλορωσικό αυτονομιστικό κίνημα στην ανατολική Ουκρανία. Η επίσκεψη είναι η δεύτερη που πραγματοποιεί η Μέρκελ στον Λευκό Οίκο μετά τις 2 Μαΐου 2014 και το σκάνδαλο των υποκλοπών του κινητού τηλεφώνου της από την αμερικανική υπηρεσία πληροφοριών NSA.
Για την αμερικανική κυβέρνηση, πάντως, η συνάντηση αυτή υπογραμμίζει "τη σημασία της γερμανο-αμερικανικής συνεργασίας στον κόσμο, καθώς και την ισχυρή και διαρκή φιλία" μεταξύ των δύο χωρών.