Μια γυναίκα γάζωσε χθες το πρωί με πολυβόλο αστυνομικό φυλάκιο στην πλατεία Ταξίμ της Κωνσταντινούπολης σε ένα νέο περιστατικό ένοπλης βίας στην πόλη. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, δεν υπήρξαν θύματα από την επίθεση, παρά μόνο υλικές ζημιές σε περιπολικά της αστυνομίας. Η γυναίκα διέφυγε με τα πόδια, αφήνοντας πίσω της το όπλο της επίθεσης. Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναρτήθηκε μια φωτογραφία του πολυβόλου που τράβηξε ένας Τούρκος δημοσιογράφος. Η αστυνομία δεν έκανε κανένα σχόλιο για το περιστατικό. Υπενθυμίζεται ότι πριν τρεις εβδομάδες μια βομβίστρια αυτοκτονίας ανατινάχθηκε έξω από αστυνομικό τμήμα της Κωνσταντινούπολης, στη συνοικία Σουλτάναχμετ, σκοτώνοντας έναν αξιωματικό και τραυματίζοντας άλλον έναν. Αρχικά την ευθύνη της επίθεσης ανέλαβε το Επαναστατικό Λαϊκό Απελευθερωτικό Κόμμα - Μέτωπο (DHKP-C), όμως στη συνέχεια ανακάλεσε. Ορισμένα τουρκικά μέσα ενημέρωσης υποστήριξαν ότι την επίθεση οργάνωσαν ακραίοι ισλαμιστές.
Τουρκία: Ένοπλη επίθεση στην Ταξίμ