Με μοναδικό κέρδος το... γόητρο, Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός αναμετρώνται σήμερα το βράδυ (9.45 μ.μ., ΔΤ) στο ΣΕΦ στο πλαίσιο της τελευταίας αγωνιστικής της δεύτερης φάσης της Ευρωλίγκα. Δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρξει παιχνίδι σκοπιμότητας και να "διαλέξει" μία από τις δύο ομάδες την τρίτη ή την τέταρτη θέση του ομίλου, καθώς το πως ΤΣΣΚΑ Μόσχας και Ρεάλ Μαδρίτης θα "μοιραστούν" τις δύο πρώτες θέσεις του ομίλου θα το μάθουμε αύριο το βράδυ. Το σίγουρο είναι ότι ο νικητής θα αποκτήσει καλύτερη ψυχολογία ενόψει της έναρξης των "πλέι όφ" τη Μεγάλη Εβδομάδα...
"Είμαστε πολύ χαρούμενοι που η ομάδα μας παίζει για ένατη συνεχόμενη φορά στα πλέι οφ της Ευρωλίγκα. Αυτό δείχνει μεγάλη σταθερότητα και ότι είναι σε όλα τα μεγάλα ραντεβού παρούσα. Το να περάσουμε στα πλέι οφ ήταν το μίνιμουμ να κάνουμε φέτος στην Ευρωλίγκα, το οποίο μίνιμουμ όμως, δεν ήταν καθόλου εύκολο να επιτευχθεί για πολλούς και διαφόρους λόγους" δήλωσε στη χθεσινή συνέντευξη τύπου ο Γιώργος Μπαρτζώκας, που για την αναμέτρηση με τον Παναθηναϊκό είπε:
"Για σκεφτείτε να παίζαμε και οι δύο ομάδες στο συγκεκριμένο παιχνίδι την πρόκριση μας, δηλαδή σε περίπτωση ήττας κάποια από τις δύο να έμενε έξω. Αυτό θα ήταν πολύ οδυνηρό για την ομάδα που θα έχανε. Τώρα όλοι έχουμε μέλλον στη διοργάνωση. Ο Παναθηναϊκός, μετά την αλλαγή του προπονητή παίζει λίγο πιο ελεύθερα, προσπαθεί να παίξει λίγο πιο γρήγορα, λίγο λιγότερο σεταρισμένα. Ποτέ δεν ξέρεις πως θα εξελιχθεί ένα ματς, μπορεί οι δύο ομάδες να είναι ιδιαίτερα εύστοχες μπορεί και να μην είναι. Αλλά πάντα το πάθος και η ενέργεια παίζει πολύ σημαντικό ρόλο σε αυτά τα παιχνίδια".
"Η αναμέτρηση με τον Ολυμπιακό δεν είναι σε καμία περίπτωση διαδικαστικού χαρακτήρα. Είναι ένας αγώνας που θα κρίνει την τρίτη θέση στον όμιλο. Αλλά και βαθμολογικό ενδιαφέρον να μην υπήρχε, ένα ντέρμπι Ολυμπιακού-Παναθηναϊκού έχει πάντα τις δικές του ιδιαιτερότητες" υποστήριξε ο αρχηγός του Παναθηναϊκού, Δημήτρης Διαμαντίδης, ενώ ο προπονητής του Φραγκίσκος Αλβέρτης επεσήμανε: "Ένα παιχνίδι Ολυμπιακού - Παναθηναϊκού, για όποια διοργάνωση κι αν γίνεται, είναι πάντα ένα ντέρμπι και η ομάδα που θα το κερδίσει θα έχει αβαντάζ ψυχολογίας για τη συνέχεια..."
Με τον Ολυμπιακό δεν θα παίξουν για μια ακόμη φορά οι τραυματίες Πρίντεζης και Περπέρογλου, ενώ ο Παναθηναϊκός θα παραταχτεί πλήρης.