Η εθνική μας ομάδα δεν συνεχίζει πλέον στο "Ευρωμπάσκετ", αλλά αυτά που συμβαίνουν εκεί μας κάνουν να... πονάμε ακόμη περισσότερο για τον αποκλεισμό. Η Ισπανία, η μοναδική ομάδα που νικήσαμε στη δεύτερη φάση και που τερμάτισε τέταρτη στον όμιλό μας, όχι μόνο νίκησε την πρώτη του άλλου ομίλου Σερβία του Ντούσαν Ίβκοβιτς, αλλά -στην κυριολεξία- τη... διέσυρε! Οι πρωταθλητές Ευρώπης συνέτριψαν τους "πλάβι" με 90-60, καθώς απέκτησαν διψήφια διαφορά πόντων από το πρώτο πεντάλεπτο (15-2!).
Οι Ισπανοί δεν άφησαν καμία ελπίδα στους Σέρβους και έφτασαν να προηγούνται ακόμα και με 40 πόντους διαφορά (29-69) στο 27'! Η ομάδα του Ορένγκα δείχνει την πιο κατάλληλη στιγμή με πειστικό τρόπο πως είναι έτοιμη να κάνει το "three peat", να κατακτήσει δηλαδή για τρίτη διαδοχική διοργάνωση την κορυφή της Ευρώπης.
Από την άλλη, η χθεσινή είναι μία από τις πιο βαριές ήττες στην ιστορία της Σερβίας και το μόνο που μένει πλέον στους παίκτες του Ίβκοβιτς είναι να τερματίσουν μέσα στην επτάδα της διοργάνωσης, ώστε να πάνε του χρόνου στο "Μουντομπάσκετ". Τα δεκάλεπτα: 21-5, 48-23, 73-39, 90-60.
ΙΣΠΑΝΙΑ: Αγκιλάρ 8(2), Φερνάντεθ 19(4/4τρ), Ροντρίγκεθ 22(2), Ρέι, Καλδερόν 3(1), Ρούμπιο 5(1τρ, 6ρ, 6ασ, 4κλ), Κλαβέρ 9(1), Σαν Εμετέριο 6, Γιουγ 5 (1), Γκασόλ 7(5ρ, 6ασ), Γκάμπριελ 4(1), Μουμπρού 2
ΣΕΡΒΙΑ: Νέντοβιτς 6(0/4τρ), Νεμάνια Κρστιτς 3(1), Μίτσιτς 8(1), Μπογκντάνοβιτς 2(7ρ), Μπιέλιτσα 2(4λ), Κάλινιτς 2, Γκάγκιτς 7(5ρ), Νέναντ Κρστιτς 4, Άντουσιτς 11(2), Κάτιτς 11, Στίματς 4(5ρ)
* Σήμερα διεξάγονται οι άλλοι δύο ημιτελικοί: 6.45 μ.μ. Κροατία - Ουκρανία, 10.00 μ.μ. Λιθουανία - Ιταλία.