Με μεγάλο όπλο την καλή της άμυνα, η Ελλάδα επικράτησε της Λιθουανίας με 80-62 στο δεύτερο ματς του τουρνουά "Ακρόπολις", αν και είχε τραγικά ποσοστά στα τρίποντα (2/18!).
Η εθνική μας ήταν καλύτερη στο μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα, αλλά η νίκη ήταν πιο δύσκολη απ' ό,τι δείχνει το τελικό σκορ. Η Ελλάδα προηγήθηκε στο α' ημίχρονο με 17π. διαφορά (33-16), αλλά οι έμπειροι Λιθουανοί, αφού πλησίασαν στο ημίχρονο (39-31), έφθασαν σε απόσταση... αναπνοής στα μισά της 3ης περιόδου. Κι ενώ η εθνική μας είχε 1/16 στα τρίποντα, οι Λιθουανοί διεκδικούσαν τη νίκη μέχρι το 35' (64-60). Σ' αυτό το σημείο "έριξαν... πετσέτα" και η εθνική μας μ' ένα επί μέρους σκορ 16-2 έφθασε το τελικό σκορ στο ύψος των 18 πόντων διαφοράς. Πολύ καλή εμφάνιση έκανε ο Γιώργος Πρίντεζης, που ήταν κι ο πρώτος σκόρερ της εθνικής μας με 23 πόντους. Δεκάλεπτα: 20-13, 39-31, 60-51, 80-62.
Σήμερα: 6.30 μ.μ. Λιθουανία - Βοσνία/Ερζεγοβίνη, 9.00 μ.μ. Ελλάδα - Ιταλία.