Απότομη... προσγείωση για την εθνική μας ομάδα των νέων, που δεν είχε... αντίδοτο απέναντι σε μια "κοντή" μεν, αλλά καλοδουλεμένη ομάδα, όπως η Ισπανία, και γνώρισε τη συντριβή με 82-60. Η κακή παράδοση που έχουμε σε επίπεδο εθνικών ομάδων κόντρα στην Ισπανία συνεχίστηκε και στη Λεττονία και πλέον η ομάδα του Κώστα Μίσσα θα διεκδικήσει την όσο το δυνατόν καλύτερη θέση, από την 5η έως την 8η, και σήμερα (1.30 μ.μ.) αντιμετωπίζει το Μαυροβούνιο, που χθες έχασε από τη Λετονία 78-73.
Η εθνική σήκωσε... λευκή πετσέτα στο τρίτο δεκάλεπτο. Οι Ισπανοί, με πολύ καλή κυκλοφορία της μπάλας, μας... σκότωσαν από τα 6.75μ. (10/25 τρίποντα συνολικά), την ώρα που οι Έλληνες σούταραν χωρίς καλές προϋποθέσεις (5/18τρ.), αλλά ήταν νευρικοί ακόμη και στις βολές (9/18). Οι Ίβηρες μ' ένα επί μέρους σκορ 8-25 έφθασαν τη διαφορά στους 20π. (45-65) στην αρχή του τελευταίου δεκαλέπτου και ουσιαστικά "τελείωσαν" το ματς. Η μεγαλύτερη σε βάρος μας διαφορά ήταν 25π. (57-82).
Οι δύο ομάδες συμβάδιζαν στο α' ημίχρονο. Η Ελλάδα προηγήθηκε 14-11, αλλά οι Ισπανοί απάντησαν γρήγορα (16-20 στο 10λεπτο) και "ξέφυγαν" (18-26), όχι όμως για πολύ. Στο 18' το σκορ έγινε 33-36 μ' ένα τρίποντο (με... ταμπλό) του Μποχωρίδη, αλλά νέο λάθος έδωσε το δικαίωμα στους Ισπανούς να κάνουν το 33-40. Το ημίχρονο τελείωσε με "κάρφωμα" του Καμπερίδη στην εκπνοή (37-40).
Ο πιο φιλότιμος από τους Έλληνες παίκτες ήταν ο Λευτέρης Μποχωρίδης, που πέτυχε 13π., τους 11π. στο α' ημίχρονο. Ο Αντετοκούνμπο, κατώτερος των προσδοκιών, σημείωσε μόλις 5π. (τους τρεις στο τέλος του αγώνα από τα εννέα μέτρα).
* Στον τρίτο προημιτελικό η Ρωσία επιβλήθηκε της Τουρκίας με 82-70.