Προς οριστικό "διαζύγιο" οδεύουν Ολυμπιακός και Παπανικολάου, με τον παίκτη να βρίσκεται πολύ κοντά στην Μπαρτσελόνα! Αυτό τουλάχιστον δείχνουν τα μέχρι τώρα δεδομένα, μετά την απαίτηση του διεθνούς παίκτη να εισπράξει 6,5 εκατομμύρια δολάρια για νέο συμβόλαιο τριών χρόνων, ενώ η πρόταση του Ολυμπιακού ήταν πολύ λιγότερα από τα... μισά (700.000 ευρώ τον χρόνο)!
Ο Παπανικολάου ποντάρει στην πρόταση ύψους 4,5 εκατομμυρίων δολαρίων που φέρεται να έχει από την Ατλάντα, όπως αποκάλυψε χθες το "Φως". Το βέβαιο είναι ότι με τα τωρινά δεδομένα, ο Ολυμπιακός θα προτιμήσει να πουλήσει τον παίκτη στην Μπαρτσελόνα, να βάλει στο ταμείο του 1,5 εκατομμύρια ευρώ και να αφήσει για τους Καταλανούς τον "πονοκέφαλο" για το πώς και αν θα πάει ο Παπανικολάου στο ΝΒΑ.