Την απόφαση για υποβιβασμό της Κέρκυρας γνωστοποίησε η Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού, καθώς έκρινε ότι ήταν εικονική η μεταβίβαση των μετοχών της. Ήδη, η ΕΕΑ έχει αποστείλει το πόρισμα στην ΕΠΟ και ζητά τον υποβιβασμό της Κέρκυρας, όπως προβλέπει ο νόμος.
Η σχετική απόφαση αναφέρει:
"Προσφυγή - Καταγγελία της ΠΑΕ Εργοτέλης κατά της ΠΑΕ Κασσιόπη λόγω παράβασης των όρων μεταβίβασης μετοχών της.
Η Επιτροπή έκρινε ότι συντρέχει περίπτωση εφαρμογής του άρθρου 69 παρ.12 Ν. 2725/99 και θα αποστείλει έκθεση στο αρμόδιο δικαιοδοτικό όργανο για την αποβολή της ομάδας από το πρωτάθλημα. Η απόκτηση των μετοχών από τον Ίσσαρη είναι εικονική και η Επιτροπή του απαγορεύει την άσκηση όλων των δικαιωμάτων από τις μετοχές αυτές".