Ο ΠΑΟΚ έγινε και πάλι το φαβορί όχι μόνο για τη συμμετοχή στους τελικούς, αλλά και για την κατάκτηση του πρωταθλήματος βόλεϊ. Ο "δικέφαλος" έκανε με εντυπωσιακό τρόπο το "μπρέικ" στην Κυψέλη, επικρατώντας 3-0 σετ του Παναθηναϊκού, ισοφάρισε τη σειρά σε 2-2 και πλέον η πρόκριση στον τελικό της Βόλεϊ Λιγκ θα κριθεί σε πέμπτο ματς, που θα γίνει τη Δευτέρα (20/4) στη Θεσσαλονίκη.
Ο ΠΑΟΚ ήταν ανώτερος και αφού πήρε το πρώτο σετ, τελείωσε την υπόθεση νίκη στο συγκλονιστικό δεύτερο σετ, το οποίο και κέρδισε με 32-30. Ο Παναθηναϊκός έριξε... λευκή πετσέτα στο τρίτο σετ, κάνοντας αρνητικό ρεκόρ με μόλις 8 πόντους. Μεγάλος πρωταγωνιστής ο Ερνάντο Γκόμεζ (22π.), ενώ πολύ καλός ήταν και ο Χιμένεθ. Τα σετ: 22-25, 30-32, 8-25.