Τον πιο κρίσιμο αγώνα του στη φάση του "Τοπ 16" δίνει σήμερα (8.00 μ.μ., Nova) ο Ολυμπιακός αντιμετωπίζοντας την ΤΣΣΚΑ στη Μόσχα, αλλά για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα θα παραταχθεί με σημαντικές απουσίες. Στην αναμέτρηση της ρωσικής πρωτεύουσας κρίνεται το αβαντάζ της έδρας στα πλέι οφ της Ευρωλίγκα, αλλά ο Γιάννης Σφαιρόπουλος δεν θα έχει στη διάθεσή του τον αρχηγό της ομάδας Βασίλη Σπανούλη, αλλά και τον Μπρεντ Πέτγουεϊ.
Οι απουσίες αυτές δεν φαίνεται πάντως να πτοούν τον τεχνικό των "ερυθρόλευκων", που δήλωσε σχετικά: "Εμείς πηγαίνουμε στη Μόσχα για να κερδίσουμε. Πάντα παίζουμε για να κερδίζουμε. Είναι ντέρμπι, είναι ένα δύσκολο ματς και για τους δύο. Η ΤΣΣΚΑ είναι το φαβορί για το παιχνίδι, έχει το αβαντάζ λόγω έδρας. Τους ξέρουμε και μας ξέρουν, πρέπει να είμαστε έτοιμοι και συγκεντρωμένοι, έτοιμοι πνευματικά για να κερδίσουμε. Σε σχέση με το πρώτο παιχνίδι η ΤΣΣΚΑ έχει αλλάξει πολύ, το ρόστερ είναι ακόμη πιο γεμάτο σε σχέση με το πρώτο ματς. Είναι και ο Κιριλένκο μέσα και ο Χριάπα και ο Τζάκσον που δεν είχε παίξει τότε και ο Γουίμς που ήταν ανέτοιμος".