Με προορισμό την πόλη Άπελντορν της Ολλανδίας, όπου το διάστημα 26-29 Μαρτίου θα πραγματοποιηθεί το παγκόσμιο πρωτάθλημα ποδηλασίας πίστας, αναχωρεί σήμερα η ελληνική αποστολή. Στη διάθεση του ομοσπονδιακού προπονητή Γιώργου Βαρβεράκη θα βρίσκονται δύο αθλητές και ισάριθμες αθλήτριες. Πρόκειται για τις Αδαμαντία Χαλκιαδάκη (Τάλως), Αργυρώ Μηλάκη (πιλότος, Τάλως), Αθανάσιο Μπαράκα (Αετοί Αθήνας) και Κωνσταντίνο Τρουλινό (πιλότος, Αετοί Αθήνας).
Τα ελληνικά πεντάλ αγωνίζονται στις 26 Μαρτίου (1 χιλιόμετρο), 28 Μαρτίου (Pursuit) και 29 Μαρτίου (Sprint), με τον Γιώργο Βαρβεράκη να δηλώνει: "Είναι ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα όπου θα μετέχουν οι καλύτεροι της πίστας. Στόχος μας είναι να βελτιωθούμε και να καταρρίψουμε γι' ακόμη μία φορά τα πανελλήνια ρεκόρ. Είμαστε σε καλή κατάσταση για να τα καταφέρουμε. Θέλουμε να πάρουμε θέσεις στην πρώτη 10άδα των αγωνισμάτων στα οποία θα συμμετάσχουμε".