Συζητήθηκε χθες στο επταμελές τμήμα του Ελεγκτικού Συνεδρίου η έφεση του Παναθηναϊκού κατά της απόφασης του ανώτατου δημοσιονομικού δικαστηρίου με την οποία είχε κριθεί παράνομο το κονδύλι των επτά εκατομμυρίων ευρώ που είχε εγκρίνει ο τέως περιφερειάρχης Γιάννης Σγουρός για την αναβάθμιση του γηπέδου "Απόστολος Νικολαΐδης" στη λεωφόρο Αλεξάνδρας.
Θετική για τον Παναθηναϊκό εισήγηση έκανε κατά τη συνεδρίαση του δικαστηρίου ο επίτροπος Επικρατείας Μιχάλης Ζυμής ζητώντας να γίνει δεκτή η αίτηση της πράσινης ΠΑΕ. Υπενθυμίζεται ότι η επίμαχη σύμβαση είχε σταλεί για προέλεγχο στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Οι σύμβουλοι του Ε.Σ. ωστόσο είχαν κρίνει ότι η σύμβαση είναι αντίθετη στο δημόσιο συμφέρον και παραβιάζει την αρχή της οικονομικότητας. Το δικαστήριο επιφυλάχθηκε να εκδώσει την απόφασή του.