Η Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα και τίμησε τους κορυφαίους και τις κορυφαίες του 2014, αλλά και τους "σκαπανείς" του παραολυμπιακού κινήματος, αυτούς που έκαναν τα πρώτα βήματα στην Ελλάδα. Πρόκειται για τους Γεώργιο Μουζάκη, Χρήστο Αγγουράκη, Κυριάκο Γριβέα (το βραβείο παρέλαβε η σύζυγος του αποθανόντος Μαρία Αβραμή), Τοπτσή Γεώργιο, Δημήτριο Κωνσταντάγκα, Κωνσταντίνο Φύκα και Στέφανο Αναργύρου.
Τιμήθηκαν ακόμη μέλη της ομάδας που συμμετείχε στους Παραολυμπιακούς Αγώνες του Σότσι και συγκεκριμένα ο αθλητής Μάκης Καλαράς, ο προπονητής Κώστας Ζιντζόβας και η αρχηγός της αποστολής Αναστασία Γκούφα. Επίσης βραβεύτηκε η παραολυμπιονίκης Μαρία Σταματουλά, που ανακοίνωσε ότι αποσύρεται από την ενεργό δράση.
O πρόεδρος της Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής Γιώργος Φουντουλάκης στον χαιρετισμό του τόνισε: "Είμαι κατά φύση αισιόδοξος και πιστεύω ότι θα βελτιωθεί η κατάσταση σε όλα τα μέτωπα. Γιατί εάν δεν είσαι αισιόδοξος, δεν μπορείς να ζήσεις. Θέλουμε τη συμπαράσταση της πολιτείας και των χορηγών μας για τη στήριξη των αθλητών μας, με τον ίδιο τρόπο που στηρίζει και τους αθλητές χωρίς αναπηρία, διότι θεωρούμε ότι απλά είμαστε ισότιμοι. Στα στάδια πρέπει να δημιουργηθούν υποδομές προσβασιμότητας και διευκολύνσεις για να μπορούν να συμμετάσχουν ισότιμα οι αθλητές με αναπηρία".