Live τώρα    
ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΝΤΟΝΗΣ - ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ: / Σταύρος Κοντονής: "Η κυβέρνηση της Αριστεράς δεν φοβάται τα συμφέροντα..."
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΝΤΟΝΗΣ - ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ: / Σταύρος Κοντονής: "Η κυβέρνηση της Αριστεράς δεν φοβάται τα συμφέροντα..."

"Eρχόμαστε αποφασισμένοι να συγκρουσθούμε με τις έκνομες καταστάσεις" ήταν το μήνυμα που έδωσε για τον αθλητισμό ο νέος υφυπουργός Αθλητισμού Σταύρος Κοντονής, κατά τη χθεσινή "αλλαγή σκυτάλης" στο -πρώην- υπουργείο Πολιτισμού.

"Θέλω να ευχαριστήσω τον πρωθυπουργό που μου εμπιστεύθηκε τον ευαίσθητο τομέα του αθλητισμού. Ο αθλητισμός ενδιαφέρει πολύ τη νεολαία και για ό,τι έχει να κάνει με την νεολαία δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στη σκέψη και τη δράση. Δυστυχώς αυτός ο τομέας έχει δοκιμαστεί τα τελευταία χρόνια. Έχει ταλανιστεί από τη βία, έχουμε θρηνήσει ανθρώπους στα γήπεδα, έχει ταλανιστεί από τη μάστιγα των αναβολικών, έχει ταλανιστεί από τη διαφθορά και τη διαπλοκή σε τέτοιο σημείο, που ακόμη και ανθρώπινα λάθη να εντάσσονται σ' ένα πεδίο δόλου και ακραίας καχυποψίας", είπε στην αρχή της τοποθέτησής του ο Στ. Κοντονής και συνέχισε:

"Η κυβέρνηση της Αριστεράς θα αντιμετωπίσει με σοβαρότητα, σταθερότητα και αποφασιστικότητα αυτά τα φαινόμενα. Αυτό είναι ένα μήνυμα με πολλούς αποδέκτες. Ελπίζω σήμερα να το λάβουν σοβαρά υπ' όψιν. Πρώτον, θέλουμε να τονίσουμε: Όσοι συγκροτούν παρασυναγωγές διαμορφώνοντας έκνομες πρακτικές και νοοτροπίες, τους καλούμε να σταματήσουν αμέσως τώρα. Δεν θα γίνει ανεκτό τίποτα ανάλογο στο μέλλον.

Δεύτερον, βιαιότητες και τραμπουκισμοί εναντίον εκλεγμένων εκπροσώπων του ελληνικού λαού και των τοπικών κοινωνιών δεν θα γίνουν ανεκτές. Όσοι απεργάζονται τέτοιου είδους, είτε μεταμφιεσμένοι τραμπούκοι σε οπαδούς είτε διά μέσου των φανατικών των γηπέδων, να γνωρίζουν ότι η κυβέρνηση δεν εκβιάζεται και δεν φοβάται. Δεν ερχόμαστε με λυμένο το ζωνάρι, αλλά ερχόμαστε αποφασισμένοι να συγκρουστούμε με τα συμφέροντα αυτά και με τις έκνομες καταστάσεις.

Τρίτον, στον αθλητισμό θα επανέλθει σε όλα τα επίπεδα η διαφάνεια, η αξιοκρατία, το φίλαθλο πνεύμα, η εφαρμογή των νόμων και πάνω από όλα η ισονομία. Αθλητισμός χωρίς την εφαρμογή των νόμων και χωρίς ισονομία είναι γράμμα κενού περιεχομένου και προσβάλλει τον ίδιο μας τον πολιτισμό. Θέλουμε να πετύχουμε καθαρά πρωταθλήματα, υγιή ανταγωνισμό και αθλητικό πνεύμα.

Απ' το περιορισμένο πρόγραμμα των δημοσίων επενδύσεων -περιορισμένο γιατί ήθελε να παρουσιάσει η προηγούμενη κυβέρνηση πρωτογενές πλεόνασμα-, θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να αναβαθμίσουμε τις αθλητικές εγκαταστάσεις και να δώσουμε διέξοδο στον λαό και τη νεολαία".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0