Live τώρα    
21°C Αθήνα
ΑΘΗΝΑ
Αίθριος καιρός
21 °C
18.9°C23.4°C
3 BF 55%
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Σποραδικές νεφώσεις
17 °C
14.3°C19.4°C
2 BF 69%
ΠΑΤΡΑ
Αυξημένες νεφώσεις
14 °C
14.4°C15.5°C
5 BF 82%
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Ελαφρές νεφώσεις
23 °C
19.9°C24.4°C
2 BF 41%
ΛΑΡΙΣΑ
Αραιές νεφώσεις
15 °C
14.9°C16.9°C
0 BF 77%
Η μαζική επικοινωνία ως επιθυμία και ως έργο...
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Η μαζική επικοινωνία ως επιθυμία και ως έργο...

ΣΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ του την Κυριακή στο φεστιβάλ της Νεολαίας ΣΥΡΙΖΑ, ο Αλ. Τσίπρας είπε: «Αυτοί ξέρουμε τι θέλουν. Θέλουν με τη βοήθεια των ΜΜΕ και της διαπλοκής να επιβάλουν όχι μόνο τη δική τους διακυβέρνηση, αλλά ένα καθεστώς κοινωνικής αδικίας και ανάπηρης δημοκρατίας. Ακριβώς αυτό που μας οδήγησε στην κρίση. Και θέλουν όχι απλά να το παλινορθώσουν, αλλά να το πακτώσουν».

ΚΑΙ ΜΕΤΑ έθεσε το κρίσιμο ερώτημα: «Εμείς τι κάνουμε;». Αυτό όμως είναι το μισό ερώτημα. Διότι το άλλο μισό είναι εμείς τι κάναμε, τι καταφέραμε και τι συμπεράσματα βγάλαμε ώστε από εδώ και πέρα να είμαστε αποτελεσματικοί.

ΑΥΤΟ το ερώτημα πρέπει να απασχολεί ένα κόμμα που βλέπει τις προσπάθειες της διαπλοκής να εντείνονται μέχρι ασφυξίας, με τον ίδιο τον Κυριάκο Μητσοτάκη να πιέζει μέχρι και για κλείσιμο την ανεπιθύμητη εφημερίδα «Docoumento».

ΚΑΙ ΑΦΟΥ εκείνοι που είχαν την ευθύνη και το καθήκον να αποκρούσουν την κυριαρχία της διαπλοκής στην ενημέρωση δεν τα κατάφεραν, είτε δεν είχαν τα προσόντα είτε δεν είχαν τα μέσα, τι θα αλλάξει για να αποκρουστεί η μαζική χειραγώγηση των πολιτών;.

ΑΣΦΑΛΩΣ το πρώτο καθήκον είναι να εξελιχθεί ο ΣΥΡΙΖΑ σε ένα γνήσια λαϊκό κόμμα, ανοιχτό στους προοδευτικούς πολίτες. "Κι αν αυτοί έχουν κάποια μεγάλα ΜΜΕ με το μέρος τους, εμείς έχουμε δεκάδες χιλιάδες μέσα" απάντησε ο Αλ. Τσίπρας. "Είναι τα κινητά σας τηλέφωνα, οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές σας, τα μέσα επικοινωνίας των νέων τεχνολογιών που χρησιμοποιούν καθημερινά ο καθένας και η καθεμία από εμάς".

ΜΟΝΟ που αυτά τα μέσα τα γνωρίζουν όλοι και μέχρι στιγμής τα έχουν αξιοποιήσει επιτυχέστερα τόσο ο Τραμπ όσο και η καμπάνια του Brexit, συνεργαζόμενοι με ειδικευμένες εταιρείες και μαζικές παρεμβάσεις. Θέλω να πω πως, για να γίνεις αποτελεσματικός, χρειάζεται να βρεις τους καλύτερους που μπορούν να οργανώσουν τη μαζική επικοινωνία.

ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ στιγμής τα περισσότερα στελέχη δεν ρωτούσαν για να μάθουν πού και πώς θα βρουν τους καλύτερους, αλλά αρκούταν στη συνεργασία φίλων με τους οποίους ένιωθαν πολιτικά ασφαλείς!

ΤΟ ΘΕΜΑ δεν είναι λοιπόν να στέλνουμε μηνύματα ο ένας στον άλλο. Το θέμα είναι να βρεις διευθύνσεις και να επικοινωνείς αμφίδρομα με το μεγαλύτερο δυνατό μέρος της κοινωνίας. Να ακούς και να δρας. Και γι' αυτό χρειάζεσαι πολλούς εθελοντές και τεχνολογικές υποδομές. Χρειάζεσαι οργάνωση.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL