Live τώρα    
Παλέρμο - Ιταλία: "Ντροπή" και "γελοίε", φωνάζουν στο Ρέντσι (Video)
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Παλέρμο - Ιταλία: "Ντροπή" και "γελοίε", φωνάζουν στο Ρέντσι (Video)

Με μια "θερμή" υποδοχή υποδέχθηκαν πολλοί κινηματικοί παλερμιτάνοι τον Ιταλό πρωθυπουργό Ματέο Ρέντσι, που απτήτος συνέχισε το λόγο του στους λίγους οπαδούς κάτω από πλήθος αποδοκιμασιών: "Ντροπή", "Γελείε".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0