Με μια "θερμή" υποδοχή υποδέχθηκαν πολλοί κινηματικοί παλερμιτάνοι τον Ιταλό πρωθυπουργό Ματέο Ρέντσι, που απτήτος συνέχισε το λόγο του στους λίγους οπαδούς κάτω από πλήθος αποδοκιμασιών: "Ντροπή", "Γελείε".
Παλέρμο - Ιταλία: "Ντροπή" και "γελοίε", φωνάζουν στο Ρέντσι (Video)