Αναδρομικά «χαράτσια» συνολικού ύψους 400 εκατομμυρίων ευρώ καλούνται να καταβάλουν έως τις 31 Ιανουαρίου οι ιδιοκτήτες 1,6 εκατομμυρίων ηλεκτροδοτούμενων κτισμάτων, υπό την απειλή κατασχέσεων σε καταθέσεις, εισοδήματα και περιουσιακά στοιχεία τους. Οι συγκεκριμένοι φορολογούμενοι εντοπίστηκαν από τη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων του υπουργείου Οικονομικών να μην έχουν πληρώσει, μέσω των λογαριασμών ηλεκτρικού ρεύματος, το Έκτακτο Ειδικό Τέλος Ηλεκτροδοτούμενων Δομημένων Επιφανειών (ΕΕΤΗΔΕ ή «χαράτσι») των ετών 2011 και 2012. Για τον εντοπισμό τους έγινε διασταύρωση των αριθμών παροχής ηλεκτρικού ρεύματος που αναγράφονται σε καταλόγους πελατών της ΔΕΗ με τους αριθμούς παροχής ρεύματος που αναγράφονται στα έντυπα Ε1 και Ε2 των δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος, στις δηλώσεις στοιχείων ακινήτων Ε9 και στις αιτήσεις είσπραξης επιδομάτων θέρμανσης.
Σύμφωνα με χθεσινή ανακοίνωση της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων οι παροχές ρεύματος για τις οποίες διαπιστώθηκε ότι δεν είχε καταβληθεί –μερικώς ή συνολικά- το ΕΕΤΗΔΕ ανέρχονται συνολικά σε 1.645.000. Πληροφορίες αναφέρουν ότι το συνολικό ποσό του ΕΕΤΗΔΕ που δεν κατέβαλαν οι δικαιούχοι των συγκεκριμένων παροχών ρεύματος ανέρχεται σε 400 εκατομμύρια ευρώ.
ΘΑΝ. ΠΑΝ
Ολόκληρο το σχετικό ρεπορτάζ στο αυριανό φύλλο της Αυγής.