Live τώρα    
Διαμαρτυρία της ΔΗ.ΣΥ. για υποτιθέμενη «αδράνεια» στις εργασίες της Εξεταστικής για την Υγεία
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Διαμαρτυρία της ΔΗ.ΣΥ. για υποτιθέμενη «αδράνεια» στις εργασίες της Εξεταστικής για την Υγεία

Την διαμαρτυρία της για την μη διεξαγωγή συνεδριάσεων της Εξεταστικής Επιτροπής για τα σκάνδαλα στην Υγείας εξέφρασε με επιστολή της προς τον πρόεδρο της Επιτροπής Αντ. Μπαλωμενάκη η βουλευτής της ΔΗ.ΣΥ. Έ. Χριστοφιλοπούλου. Με υπονοούμενα για υποτιθέμενη προσπάθεια της κυβερνητικής πλειοψηφίας «να συσκοτιστεί η αλήθεια και να συγκαλυφθούν οι πραγματικές ευθύνες για την διόγκωση της φαρμακευτικής δαπάνης μέχρι σήμερα» η βουλευτίνα της ΔΗ.ΣΥ. ζητά να συνεδριάσει εκ νέου η Εξεταστική Επιτροπή και να επισπεύσει τις εργασίες της σχετικά με την διερεύνηση του ζητήματος του φαρμάκου.

Η Έ. Χριστοφιλοπούλου υποστηρίζει ότι η «αδράνεια» σχετικά με τις εργασίες της Εξεταστικής Επιτροπής «καταδεικνύει την επιλογή της πλειοψηφίας να εκμεταλλευτεί πολιτικά, αποκλειστικά την υπόθεση Novartis, εγκαταλείποντας το έργο της Επιτροπής μας», ενώ ισχυρίζεται ότι «η χρονική συγκυρία δεν είναι ασφαλώς τυχαία». Η Έ. Χριστοφιλοπούλου υποστηρίζει ότι «μέχρι σήμερα δεν προέκυψαν ποινικές ευθύνες πολιτικών προσώπων» κι αντιτείνει ότι «παράλληλα, έρχονται διαρκώς στο φως σκανδαλώδεις πράξεις και παραλείψεις που αφορούν την περίοδο διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝ.ΕΛ.»

Η Έ. Χριστοφιλοπούλου σχολιάζει σχετικά με την διερεύνηση της εκτόξευσης της φαρμακευτικής δαπάνης ότι «η κυβέρνηση επιδιώκει διακαώς να συρρικνώσει το ζήτημα στην υπόθεση Novartis και μόνον» με βάση τον ισχυρισμό ότι η εκτίναξη της φαρμακευτικής δαπάνης οφείλεται στις κυβερνήσεις της Ν.Δ. την ώρα που οι κυβερνήσεις στις οποίες συμμετείχε το ΠΑΣΟΚ πήραν μέτρα για τον περιορισμό της. Η Έ. Χριστοφιλοπούλου δεν παραλείπει να καταλογίσει στην κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ ευθύνες για πολιτικές υπέρ συγκεκριμένων φαρμακευτικών εταιριών.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0