Ο υπουργός Οικονομικών των ΗΠΑ Τζακ Λιου επικοινώνησε χθες το βράδυ με Ευρωπαίους ομολόγους του (Σαπέν, Παντοάν) και τον πρόεδρο του Eurogroup Γ. Ντάισελμπλουμ. Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών των ΗΠΑ, ο Λιου υπογράμμισε ότι "είναι προς το συμφέρον όλων των μερών και της παγκόσμιας οικονομίας η Ελλάδα και οι πιστωτές της να συνεχίσουν να εργάζονται για την επίτευξη μιας λύσης η οποία θα βάλει την Ελλάδα στον δρόμο των μεταρρυθμίσεων και της ανάπτυξης εντός της Ευρωζώνης". Επίσης πρόσθεσε ότι η "δουλειά που πρέπει να γίνει περιλαμβάνει τη συζήτηση για τις δεσμεύσεις για νέες μεταρρυθμίσεις στην Ελλάδα και έναν δρόμο ώστε το χρέος να γίνει βιώσιμο (...) με έναν ρεαλιστικό συμβιβασμό".
Τζακ Λιου: Το χρέος να γίνει βιώσιμο με έναν ρεαλιστικό συμβιβασμό