Δυναμική επανεμφάνιση με την "πρώτη ζέστη" έκανε ο φωτοχημικός ρύπος του όζοντος την Κυριακή στην Αττική, πολύ κοντά στα όρια συναγερμού. Το ΥΠΑΠΕΝ εξέδωσε ανακοίνωση για περιορισμό των μετακινήσεων των ευαίσθητων ομάδων του πληθυσμού, την οποία επανέλαβε και χθες, καθώς στις δύο το μεσημέρι το όζον, και πάλι στον σταθμό μέτρησης των Θρακομακεδόνων, ήταν 186 μικρογραμμάρια. Την Κυριακή παρόντα ήταν και τα αιωρούμενα σωματίδια στον Πειραιά, στα 57 μικρογραμμάρια, όταν η οριακή τιμή για την προστασία της δημόσιας υγείας είναι τα 50.
Σύμφωνα με την αρμόδια υπηρεσία του ΥΠΑΠΕΝ, βάσει των προβλεπόμενων μετεωρολογικών συνθηκών, για σήμερα "δεν αναμένεται αξιόλογη μεταβολή ως προς τους αέριους ρύπους, ενώ τα αιωρούμενα σωματίδια αναμένεται να κυμανθούν σε μέτρια επίπεδα λόγω της έντονης μεταφοράς σκόνης από τη Σαχάρα".