Το υπουργείο Πολιτισμού διαψεύδει το δημοσίευμα της "Καθημερινής" (31/3) περί "επιστροφής στο Ίδρυμα Νιάρχου δωρεάς ύψους τριών εκατομμυρίων ευρώ" μετά την κατάργηση - πριν μία εβδομάδα- της πενταμελούς επιτροπής που είχε συστήσει τον περασμένο Σεπτέμβριο η τότε γενική γραμματέας Λίνα Μενδώνη για την επεξεργασία πιλοτικού σχεδίου αναβάθμισης των αρχαιολογικών χώρων Βραυρώνας και Κεραμεικού, στο πλαίσιο συνεργασίας του ΥΠΠΟ με το Ίδρυμα Σ. Νιάρχος.
Παρουσιάζοντας την απαντητική επιστολή του Ιδρύματος προς την εφημερίδα και προς το ίδιο, το υπουργείο τονίζει ότι "τα παραπάνω καταρρίπτουν πλήρως τους τίτλους και το πνεύμα του ρεπορτάζ της εφημερίδας, αφήνοντας έκθετους όλους όσοι έσπευσαν να μιλήσουν για 'απόρριψη' ή 'επιστροφή' δωρεών". Επιπλέον προσθέτει ότι "η συνεργασία του υπουργείου Πολιτισμού με το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος στο πλαίσιο κοινών δράσεων ήταν και παραμένει άριστη, με διαφάνεια και προς όφελος του δημοσίου συμφέροντος".
Στην επιστολή του το Ίδρυμα Σ. Νιάρχος αναφέρει ότι "δεν έχει εγκρίνει καμία σχετική δωρεά προς το υπουργείο Πολιτισμού για τη στήριξη του συγκεκριμένου πιλοτικού σχεδίου, την οποία το υπουργείο να 'επέστρεψε'». Και συμπληρώνει: "Θεωρούμε πως η επιλογή του τίτλου του άρθρου σας είναι ανακριβής, ενώ παρακαλούμε να γίνουν οι απαραίτητες προσθήκες και διορθώσεις στο ρεπορτάζ σας, για την ορθή και πιο ολοκληρωμένη ενημέρωση του αναγνωστικού κοινού".
Η επιστολή αναφέρει επίσης ότι "είχε ξεκινήσει μια συζήτηση μεταξύ της Γενικής Γραμματείας του υπουργείου και του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος για τη διερεύνηση του πλαισίου, μέσα στο οποίο το Ίδρυμα θα μπορούσε να συμβάλει οικονομικά στην υλοποίηση του εν λόγω σχεδίου, η οποία ωστόσο δεν ολοκληρώθηκε και ως εκ τούτου δεν έχει εγκριθεί μέχρι σήμερα οποιαδήποτε σχετική δωρεά εκ μέρους του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος".