Ένα πρώτο βήμα του αγώνα που δίνουν οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ εδώ και 21 μήνες είναι το ν/σχ που έδωσε η κυβέρνηση στη δημοσιότητα για την επαναλειτουργία της ΕΡΤ. Αυτό αναφέρει το ψήφισμα που εξέδωσαν οι εργαζόμενοι που συμμετείχαν στη συγκέντρωση της ΠΟΣΠΕΡΤ την περασμένη Παρασκευή. Όπως σημειώνουν, «είναι μια επιβεβαίωση ότι οι αγώνες μπορούν να κερδίζουν».
Προσθέτουν ωστόσο ότι το ν/σχ της κυβέρνησης για την ΕΡΤ «είναι πιο πίσω από τις εξαγγελίες της». Γι' αυτό, η ertopen συνεχίζει τον αγώνα (α) για να επαναλειτουργήσει η ΕΡΤ με όλες τις δομές της, (β) για την επιστροφή των εργαζομένων με όλα τα δικαιώματά τους, μαζί με τους αλληλέγγυους εργαζόμενους και τους συμβασιούχους, (γ) για την ενσωμάτωση της εμπειρίας της αυτοδιαχείρισης, (δ) για την επιστροφή στην ΕΡΤ των 100 εκατ. τον χρόνο του ανταποδοτικού τέλους, που δίνεται για το πλεόνασμα του προϋπολογισμού, (ε) για την πρόσληψη ενός μέλους πρώτου βαθμού από τις οικογένειες των 18 πρώην εργαζομένων που έχασαν τη ζωή τους τους τελευταίους μήνες, (στ) για τη συμμετοχή της κοινωνίας στη λειτουργία της νέας ΕΡΤ.