Στη σύσταση και συγκρότηση της ομάδας εργασίας για την ολοκληρωμένη διαχείριση των βοσκοτόπων της χώρας προχώρησε το υπουργείο Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, υλοποιώντας σχετική δέσμευση της πολιτικής ηγεσίας για επίλυση του φλέγοντος ζητήματος με στόχο τη διασφάλιση των ενισχύσεων των κτηνοτρόφων.
Πρόκειται για οκταμελή ομάδα εργασίας επιφορτισμένη με το έργο της σύνταξης σχεδίου απόφασης σύμφωνα με σχετική διάταξη του νόμου 4315/2014 "Πράξεις εισφοράς σε γη και σε χρήμα - ρυμοτομικές απαλλοτριώσεις και άλλες διατάξεις", της εισήγησης στην αρμόδια Διεύθυνση για τη βελτίωση-τροποποίηση του υφιστάμενου νομικού πλαισίου για τους βοσκότοπους, της εισήγησης στην αρμόδια Διεύθυνση για την έκδοση οδηγιών-κατευθυντηρίων γραμμών για την ενιαία εφαρμογή σχετικής Κοινής Υπουργικής Απόφασης (30/12/2014) σε επίπεδο χώρας και της συνδρομής στην υπεράσπιση των ελληνικών θέσεων στα αρμόδια ενωσιακά όργανα για θέματα βοσκοτόπων.
Πρόεδρος της ομάδας ορίστηκε ο Θ. Αλεξανδρόπουλος, προϊστάμενος της Γενικής Διεύθυνσης Βιώσιμης Ζωικής Παραγωγής και Κτηνιατρικής, με αναπληρωτή τον Χ. Ρούκο, από τη Διεύθυνση Αποκεντρωμένων Υπηρεσιών Ηπείρου και Δ. Μακεδονίας, ενώ τακτικά μέλη είναι οι: Κ. Δημόπουλος, προϊστάμενος της Γενικής Διεύθυνσης Ανάπτυξης και Προστασίας Δασών και Αγροπεριβάλλοντος, Χ. Κουταλάκης, εκπρόσωπος της ΕΝΠΕ (Περιφέρειες), Ου. Νάκου, προϊσταμένη της Διεύθυνσης Τεχνικών Ελέγχων ΟΠΕΚΕΠΕ, Σ. Μάμαλης, πρόεδρος ΓΕΩΤΕΕ, Π. Πλατής, ερευνητής ΕΛΓΟ-Δήμητρα, Π. Πεβερέτος, εκπρόσωπος ΣΕΚ (Σύνδεσμος Ελληνικής Κτηνοτροφίας), Δ. Καμπούρης, εκπρόσωπος ΠΕΚ (Πανελλήνια Ένωση Κτηνοτρόφων).
Η ομάδα εργασίας -που είναι μη αμειβόμενη και η διάρκεια της θητείας των μελών της ορίζεται σε δύο έτη- αναμένεται να συνεδριάσει αύριο το πρωί.