Live τώρα    
Τέλος στην αντιδικία για το "Αϊβαλί"
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Τέλος στην αντιδικία για το "Αϊβαλί"

Τέλος καλό, όλα καλά στην αντιδικία που είχε δημιουργηθεί, και οδήγησε στις δικαστικές αίθουσες, ανάμεσα στους κληρονόμους του Φώτη Κόντογλου και τον εκδοτικό οίκο "Κέδρος" και τον σκιτσογράφο Αντώνη Νικολόπουλο σχετικά με το βιβλίο του τελευταίου Αϊβαλί. Όπως ανακοινώνεται από τον "Κέδρο", οι δύο πλευρές "κατέληξαν, μετά από διαπραγματεύσεις που διεξήχθησαν σε κλίμα καλής θέλησης, σε εξωδικαστικό συμβιβασμό με την υπογραφή μιας έντιμης και ισότιμης συμφωνίας". Επιπλέον "οι δύο πλευρές δηλώνουν ότι με την υπογραφή του συμφωνητικού θέτουν οριστικό τέλος στην αντιδικία τους και εκφράζουν τη χαρά τους για την ευτυχή κατάληξη της υποθέσεως καθώς και την αλληλοεκτίμηση και τον αλληλοσεβασμό τους".

Από την πλευρά του, "ο εκδοτικός οίκος Κέδρος ευχαριστεί τους κληρονόμους του Φώτη Κόντογλου για τη συμβολή τους στην ελεύθερη κυκλοφορία του βιβλίου".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0