Ήρθε η ώρα για τη θερινή γιορτή της "Εποχής". Σήμερα, από τις 9 μ.μ., στον κήπο του Συλλόγου Ελλήνων Αρχαιολόγων (Ερμού 134-136, στον σταθμό του Θησείου), διοργανώνεται η θερινή συνάντηση της «Εποχής» "σε τόπο δροσερό, με μουσική, ποτό και λιτό φαγητό κατάλληλο για τις κλιματολογικές και γενικότερες συνθήκες". Μας περιμένουν "έτοιμοι για όλα".