Live τώρα    
Η "Εποχή" γιορτάζει
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Η "Εποχή" γιορτάζει

Ήρθε η ώρα για τη θερινή γιορτή της "Εποχής". Σήμερα, από τις 9 μ.μ., στον κήπο του Συλλόγου Ελλήνων Αρχαιολόγων (Ερμού 134-136, στον σταθμό του Θησείου), διοργανώνεται η θερινή συνάντηση της «Εποχής» "σε τόπο δροσερό, με μουσική, ποτό και λιτό φαγητό κατάλληλο για τις κλιματολογικές και γενικότερες συνθήκες". Μας περιμένουν "έτοιμοι για όλα".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0