Με τον "Ειρηνοποιό" του Γούντι Άλεν κάνει πρεμιέρα το θερινό σινεμά του Δήμου Αιγάλεω, αρχίζοντας απόψε στο Άλσος της πόλης, γνωστό και ως Μπαρουτάδικο. Οι προβολές θα είναι δωρεάν και θα γίνονται κάθε Τετάρτη στις 9 μ.μ. Προαιρετικά το κοινό, αντί εισιτηρίου, μπορεί να φέρνει τρόφιμα μακράς διάρκειας, είδη προσωπικής υγιεινής κ.ά. ενισχυτικά του Κοινωνικού Παντοπωλείου του δήμου, ο οποίος θέλοντας να ξαναφέρει τον κινηματογράφο στη γειτονιά οργανώνει προβολές σε ανοιχτούς χώρους και πλατείες της πόλης.
Το πρόγραμμα των προβολών έχει ως εξής: 22 Ιουλίου, στην πλατεία Παπάγου προβάλλεται η ταινία «Ένας Προφήτης μα τι προφήτης» των Μόντυ Πάιθονς. Στις 29 Ιουλίου στο προαύλιο του 6ου Δημ. Σχολείου, Παπανικολή 14 Α, η ταινία «Μάθε, παιδί μου, γράμματα» του Θεόδωρου Μαραγκού και 5 Αυγούστου, στην Πλατεία Ποντίων Αγίας Αικατερίνης (Ορυζομύλων), «Το Τέρας» του Ρομπέρτο Μπενίνι.