Θέατρο, όπερα, μπαλέτα στον πάγο και συναυλίες κλασσικής μουσικής, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το πρόγραμμα του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης που ανακοινώθηκε για την περίοδο Ιανουαρίου - Ιουνίου.
Το εξάμηνο εγκαινιάζει τη συνεργασία του Μεγάρου με το Ίδρυμα "Σταύρος Νιάρχος", που στόχο έχει τη δημιουργία Συμφωνικής Ορχήστρας Νέων, ενώ παράλληλα συνεχίζεται η συμμετοχή του Οργανισμού στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα "Creative Europe 2014-2020", με το έργο "Οδεύουμε προς το 2020 - Εκπαιδεύοντας μουσικούς και κοινό", μαζί με την Ορχήστρα Νέων της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Την ίδια ώρα υποστηρίζεται το έργο του Ερυθρού Σταυρού, για την ενίσχυση του οποίου προγραμματίζεται η κάλυψη αναγκών αγοράς τροφίμων, που θα διατεθούν σε ευάλωτες πληθυσμιακές ομάδες. Θα παρουσιασθούν συνολικά 57 βασικές παραγωγές, μεταξύ των οποίων ο Πίτερ Παν από Ρώσους χορευτές του Μπαλέτου στον Πάγο, Τα παραμύθια του Χόφμαν, η Γιολάντα του Tσαϊκόφσκι, το Κάστρο του Δούκα Κυανοπώγωνα του Μπάρτοκ, η Καβαλερία Ρουστικάνα και οι Παλιάτσοι από την Μετροπόλιταν Όπερα, η Ιστορία του Στρατιώτη από τον Kyklos Ensemble, το χορευτικό του Αντώνη Φωνιαδάκη Wisteria Maiden, οι Ιστορίες του Βεελζεβούλ, συναντήσεις με τον μουσικό κόσμο του Γεώργιου Γκουρτζίεφ, ένα αφιέρωμα στον Λέοναρντ Κοέν κ.ά.