Νέο επεισόδιο, εν όψει εκλογών, στο σίριαλ του Κέντρου Κινηματογράφου, αλλά και του δύσμοιρου συνδικαλισμού στον κινηματογραφικό μας χώρο, με τη μήνυση που κατέθεσε την περασμένη Παρασκευή ο πρόεδρος της Εταιρείας Σκηνοθετών Χάρης Παπαδόπουλος (και υποψήφιος εδώ και μήνες για τη θέση του γενικού διευθυντή του Κέντρου Κινηματογράφου) κατά του υπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού Κωνσταντίνου Τασούλα για "παράβαση καθήκοντος". Συγκεκριμένα, τον κατηγορεί "για την παράλειψη και την αδικαιολόγητη κωλυσιεργία" ως προς τον διορισμό του στη θέση του γενικού διευθυντή, καθώς και για "άσκηση εκ μέρους του κ. υπουργού παρανόμων παρεμβάσεων και πιέσεων σε μέλη του Δ.Σ. του ΕΚΚ κατά τη διαδικασία επιλογής του γενικού διευθυντή".
Ο κ. Παπαδόπουλος αναφέρει στη μήνυσή του ότι "υπάρχουν κατηγορίες σχετικά με απιστία κατά τη διαχείριση χρημάτων του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου" και "γι' αυτό τον λόγο ο κ. υπουργός δεν ήθελε την επιλογή του κ. Παπαδόπουλου από το Δ.Σ. του ΕΚΚ για τη θέση του γενικού διευθυντή".
Κ.Τ.