ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για ανάρτηση πρωθυπουργού / Ο Μητσοτάκης είναι το πιο Βαθύ και Σκοτεινό κράτος: σε ΟΠΕΚΕΠΕ, Predator και Τέμπη
«Ο κ. Μητσοτάκης εξαπάτησε πολλούς για πολύ, είναι η ώρα να φύγει με κάλπη. Να φύγει η κυβέρνηση των ανεξέλεγκτων απατεώνων, να γυρίσει σελίδα η χώρα»