Νίκη Κεραμέως / Κατέθεσε κατεπείγουσα αγωγή κατά της ΑΔΕΔΥ για την 24ωρη απεργία της Τετάρτης
Η ΟΛΜΕ έχει ήδη υποβάλλει αίτημα για εξαίρεση των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης απ'ο την 24ωρη απεργία, προκειμένου να μη διαταραχθούν οι εξετάσεις