Διοικητής ΠΑΓΝΗ / Κλείδωσε το αμφιθέατρο για να μην γίνει η παγκρήτια σύσκεψη των εργαζομένων
«Είναι φανερό ότι η κυβέρνηση και οι ακόλουθοι της (διοίκηση ΥΠΕ, διοικήσεις νοσοκομείων) έχουν ενοχληθεί από τις δράσεις και τις διαμαρτυρίες των εργαζομένων»