Live τώρα    
Γιώργος Παπαδάκης / Ρώτησε τη Βούλτεψη αν πέθανε ο σκύλος της επειδή δεν την άντεξε
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Γιώργος Παπαδάκης / Ρώτησε τη Βούλτεψη αν πέθανε ο σκύλος της επειδή δεν την άντεξε

Γιώργος Παπαδάκης και Σοφία Βούλτεψη
(GLOMEX.COM/SCREENSHOT)

Γέλιο απλόχερα, σκόρπισε η φράση που ξεστόμισε ο Γιώργος Παπαδάκης, μάλλον χωρίς να το πολυσκεφτεί, απευθυνόμενος στην υφυπουργό Μετανάστευσης και Ασύλου, Σοφία Βούλτεψη.

Κατά τη διάρκεια της εκπομπής του στον Ant1 ο Γιώργος Παπαδάκης είχε καλεσμένους την υφυπουργό Μετανάστευσης και τον ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Κώστα Αρβανίτη.

https://twitter.com/JeronymoBoss/status/1373972884280971269?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1373972884280971269%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fback.avgi.gr%2Fnode%2Fpreview%2Fb1098845-2afe-4677-ac65-573c8a0a1fb1%2Ffull

Ο τελευταίος καθώς προσπαθούσε να αρθρώσει τα επιχειρήματά του η κα Βούλτεψη τον διέκοπτε συνεχώς.

«Κυρία Βούλτεψη, έχετε μαλώσει με τη συναίνεση, ακούστε με λίγο», σημείωσε ο κ. Αρβανίτης, με την ίδια να απαντά: «Εντάξει, εντάξει, τώρα είναι τα SMS το πρόβλημά σας, πάμε».

«Το “πάμε” είναι σα να μιλάτε στον σκύλο σας. “Πάμε”; Πού “πάμε”;», είπε ο κ. Αρβανίτης, με την Σ. Βούλτεψη να δηλώνει ότι «δεν έχω σκύλο, πάει ο καημένος».

«Δεν σας άντεξε;» πετάχτηκε ο Γ.  Παπαδάκης και γέλασε.

«Τι να κάνει; Αρρώστησε», είπε εμφανώς «μαγκωμένη» η υφυπουργός της ΝΔ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0