Γέλιο απλόχερα, σκόρπισε η φράση που ξεστόμισε ο Γιώργος Παπαδάκης, μάλλον χωρίς να το πολυσκεφτεί, απευθυνόμενος στην υφυπουργό Μετανάστευσης και Ασύλου, Σοφία Βούλτεψη.
Κατά τη διάρκεια της εκπομπής του στον Ant1 ο Γιώργος Παπαδάκης είχε καλεσμένους την υφυπουργό Μετανάστευσης και τον ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Κώστα Αρβανίτη.
Ο τελευταίος καθώς προσπαθούσε να αρθρώσει τα επιχειρήματά του η κα Βούλτεψη τον διέκοπτε συνεχώς.
«Κυρία Βούλτεψη, έχετε μαλώσει με τη συναίνεση, ακούστε με λίγο», σημείωσε ο κ. Αρβανίτης, με την ίδια να απαντά: «Εντάξει, εντάξει, τώρα είναι τα SMS το πρόβλημά σας, πάμε».
«Το “πάμε” είναι σα να μιλάτε στον σκύλο σας. “Πάμε”; Πού “πάμε”;», είπε ο κ. Αρβανίτης, με την Σ. Βούλτεψη να δηλώνει ότι «δεν έχω σκύλο, πάει ο καημένος».
«Δεν σας άντεξε;» πετάχτηκε ο Γ. Παπαδάκης και γέλασε.
«Τι να κάνει; Αρρώστησε», είπε εμφανώς «μαγκωμένη» η υφυπουργός της ΝΔ.