Ενώ οι μηχανισμοί πάταξης της φοροδιαφυγής λειτουργούν "ρολόι", κατά τη γνωστή λαϊκή έκφραση, το μόνο που λείπει είναι ένα επικοινωνιακό "μασάζ" στους πολίτες, οι οποίοι, παρά τη σκληρή φορολόγηση που έχουν υποστεί, φαίνεται ότι δεν έχουν αποκτήσει συνείδηση. Το παραπάνω φαίνεται ότι σκέφτηκε ο ΓΓΔΕ Χάρης Θεοχάρης και προχωρά στη διενέργεια διαγωνισμού για την «Ενδυνάμωση της φορολογικής συνείδησης στην κοινωνία και ενίσχυση των σχέσεων του φορολογικού μηχανισμού με τους πολίτες». Όσοι λοιπόν... προαιρείσθε, σπεύσατε να υποβάλετε προσφορές, αφού υπάρχει και... παχυλή αμοιβή. Όπως αναφέρεται στο κείμενο της προκήρυξης, για τη σύσφιγξη των σχέσεών μας και την ενδυνάμωση της φορολογικής μας συνείδησης, θα δαπανηθούν 73.800 ευρώ (ο ΦΠΑ συμπεριλαμβάνεται) για έναν χρόνο.
Γ.Α.