Live τώρα    
ΣΥΡΙΖΑ - ΠΣ / Κάλεσμα για συμμετοχή στην πανελλαδική απεργία και τις συγκεντρώσεις της 13ης Μαΐου
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΣΥΡΙΖΑ - ΠΣ / Κάλεσμα για συμμετοχή στην πανελλαδική απεργία και τις συγκεντρώσεις της 13ης Μαΐου

Άντρας κρατά ντουντούκα στον ώμο σε απεργιακή συγκέντρωση
INTIME NEWS / ΧΑΛΚΙΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ

Την πανελλαδική απεργία που προκήρυξε η ΑΔΕΔΥ για την Τετάρτη 13 Μαΐου, στηρίζει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, καλώντας τους εργαζόμενους να να λάβουν μέρος στις απεργιακές συγκεντρώσεις στην Αθήνα (10.30 πμ, Πλατεία Κλαυθμώνος) και σε όλες τις πόλεις της χώρας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Εξαπολύοντας πυρά προς την κυβέρνηση Μητσοτάκη, μεταξύ άλλων, για την ακρίβεια που ροκανίζει κάθε μέρα το διαθέσιμο εισόδημα, τα κυβερνητικά μέτρα «ασπιρίνες» που μοιάζουν περισσότερο με ελεημοσύνη, καθώς και τα σχέδια για κατάργηση της μονιμότητας στο δημόσιο, η Κουμουνδούρου τονίζει σε σχετική ανακοίνωση πως «ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ έχει εκφράσει επανειλημμένα και έμπρακτα τη στήριξή του στον αγώνα των εργαζομένων και στον δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα, απορρίπτει κατηγορηματικά κάθε σκέψη για κατάργηση της μονιμότητας στο δημόσιο, επιμένει στο δίκαιο αίτημα για επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού για τους δημόσιους υπαλλήλους και ζητά κατάργηση όλων των αντεργατικών νόμων της Νέας Δημοκρατίας».

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ

Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ στηρίζει και καλεί σε συμμετοχή στην πανελλαδική απεργία που προκήρυξε η ΑΔΕΔΥ για την Τετάρτη 13 Μαΐου 2026, και καλεί τους εργαζόμενους να λάβουν μέρος στην απεργιακή συγκέντρωση στην Αθήνα (10.30 π.μ., Πλατεία Κλαυθμώνος) και σε όλες τις πόλεις της χώρας.

Καθώς η χώρα διανύει τον 7ο χρόνο διακυβέρνησης από το καθεστώς Μητσοτάκη, οι εργαζόμενοι τόσο στον δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα βλέπουν τη ζωή τους να χειροτερεύει μέρα με τη μέρα. Η ακρίβεια ροκανίζει κάθε μέρα το διαθέσιμο εισόδημα, τα νοικοκυριά παλεύουν να βγάλουν τον μήνα, οι κυβερνητικές «ασπιρίνες» με τη μορφή των κάθε λογής «pass» μοιάζουν με ελεημοσύνη εμπαίζοντας τη λογική και προσβάλλοντας την αξιοπρέπεια του κόσμου της εργασίας.

Στον δημόσιο τομέα, η κυβέρνηση Μητσοτάκη – του κάποτε «υπουργού των απολύσεων», που έχει δείξει σε όλη του την πολιτική διαδρομή την εχθρότητά τους προς τους εργαζόμενους στο δημόσιο – ετοιμάζει το τελειωτικό χτύπημα, με την προωθούμενη μέσω της συνταγματικής αναθεώρησης κατάργηση της μονιμότητας.  Και έχουν προηγηθεί πολλά: οι εξοντωτικές «αξιολογήσεις» που απλώς προσθέτουν γραφειοκρατικά εμπόδια, το νέο πειθαρχικό, η διαρκής υποστελέχωση που οδηγεί τους εργαζόμενους σε εξάντληση και τις υπηρεσίες σε απαξίωση, η άρνηση επαναφοράς του 13ου και 14ου μισθού, η συνολική υποτίμηση των δημοσίων υπαλλήλων που αντιμετωπίζονται ως περιττό κόστος και όχι ως βασικός πυλώνας στήριξης του έργου της πολιτείας, ένα ολόκληρο πλέγμα αντεργατικών και αντισυνδικαλιστικών προβλέψεων που νομοθετήθηκαν επί διακυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας.

Απέναντι στη ζοφερή πραγματικότητα, η απάντηση των εργαζομένων περνάει μέσα από τη συνδικαλιστική οργάνωση και τη συλλογική διεκδίκηση. Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ έχει εκφράσει επανειλημμένα και έμπρακτα τη στήριξή του στον αγώνα των εργαζομένων και στον δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα, απορρίπτει κατηγορηματικά κάθε σκέψη για κατάργηση της μονιμότητας στο δημόσιο, επιμένει στο δίκαιο αίτημα για επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού για τους δημόσιους υπαλλήλους και ζητά κατάργηση όλων των αντεργατικών νόμων της Νέας Δημοκρατίας.

Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ δεσμεύεται ότι θα συνεχίσει να δίνει τη μάχη στη Βουλή και την κοινωνία για μια Δημόσια Διοίκηση που θα λειτουργεί με αξιοκρατία, διαφάνεια, κοινωνική λογοδοσία, με αξιοπρεπείς μισθούς και συνθήκες εργασίας για όλους.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0