Live τώρα    
Κώστας Ζαχαριάδης / Σκληρή απάντηση στο ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ-Έχετε μπερδέψει το μπόι σας με τη σκιά σας
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Κώστας Ζαχαριάδης / Σκληρή απάντηση στο ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ-Έχετε μπερδέψει το μπόι σας με τη σκιά σας

Κώστας Ζαχαριάδης
(INTIME/ΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ)

Σκληρή απάντηση στο ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ δίνει ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Κώστας Ζαχαριάδης, σχετικά με το γεγονός ότι στις μισές ανακοινώσεις του αναφέρουν την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ και τον Αλέξη Τσίπρα υιοθετώντας, τηρουμένων των αναλογιών, τη θεωρία των δύο άκρων.

Ο Κώστας Ζαχαριάδης αφού υπενθυμίζει ότι το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ συνδιοικεί με τη ΝΔ στην ΓΣΕΕ και στο ΤΕΕ τονίζει ότι «δεν ήταν το δικό μας κόμμα στο ίδιο υπουργικό συμβούλιο με τον κ. Μητσοτάκη και κορυφαίους υπουργούς της σημερινής του κυβέρνησης, επισημαίνοντας πως όταν χρειάστηκε να αποδείξει αν θέλει ή όχι να φύγει η ΝΔ, τάχθηκε ξεκάθαρα υπέρ του υποψηφίου που στήριξε το ΠΑΣΟΚ στον δήμο της Αθήνας, για να προσθέσει ότι παραμένει υπερήφανος για αυτήν του την επιλογή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο Κώστας Ζαχαριάδης προτρέπει το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ να έχει μέτρο και στο λόγο και στις ανακοινώσεις του, υπογραμμίζοντας με νόημα «γιατί έχετε μπερδέψει το μπόι σας με τη σκιά σας και πλέον το ομολογείτε κι εσείς, με δηλώσεις όπως «θα παίξει τα ρέστα της η ΝΔ να μην έχει ισχυρό αντίπαλο το ΠΑΣΟΚ γιατί, ακόμα και στο σενάριο όπου μπορεί στην πρώτη κάλπη να είναι πρώτη έστω και με μικρή διαφορά, η ΝΔ ξέρει ότι αν πάει σε δεύτερη κάλπη, με το ΠΑΣΟΚ δυνατό απέναντι, θα συντριβεί», συμπληρώνοντας χαρακτηριστικά «Το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη».

Και καταλήγει «Και κυβέρνηση και αξιωματική αντιπολίτευση σε κάνει ο λαός. Το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ και στις τελευταίες εθνικές εκλογές και στις ευρωεκλογές ήρθε τρίτο. Για να είσαι αξιωματική αντιπολίτευση, πρέπει και να θέλεις και να μπορείς να σταθείς στο ύψος του ρόλου».

Αναλυτικά η δήλωση

Συνδιοικούν με τη ΝΔ στην ΓΣΕΕ.

Συνδιοικούν με τη ΝΔ στο ΤΕΕ.

Πήραν σωστή απόφαση ότι δεν θέλουν συνεργασία με τη ΝΔ και στις μισές τους ανακοινώσεις αναφέρουν την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ και τον Αλέξη Τσίπρα υιοθετώντας, τηρουμένων των αναλογιών, την θεωρία των δυο άκρων.

Δεν ήταν το δικό μας κόμμα στο ίδιο υπουργικό συμβούλιο με τον κ. Μητσοτάκη και κορυφαίους υπουργούς της σημερινής του κυβέρνησης.

Όταν χρειάστηκε να αποδείξω αν θέλω ή όχι να φύγει η ΝΔ, τάχθηκα χωρίς «ναι μεν αλλά» υπέρ του υποψηφίου που στήριξε το ΠΑΣΟΚ στον δήμο της Αθήνας και είμαι περήφανος γι' αυτή μου την επιλογή. Το δήλωσα τότε, το δηλώνω και σήμερα.

Γι’ αυτό, αγαπητοί συναγωνιστές, να έχετε μέτρο και στον λόγο σας και στις ανακοινώσεις σας, γιατί έχετε μπερδέψει το μπόι σας με τη σκιά σας και πλέον το ομολογείτε κι εσείς, με δηλώσεις όπως «θα παίξει τα ρέστα της η ΝΔ να μην έχει ισχυρό αντίπαλο το ΠΑΣΟΚ γιατί, ακόμα και στο σενάριο όπου μπορεί στην πρώτη κάλπη να είναι πρώτη έστω και με μικρή διαφορά, η ΝΔ ξέρει ότι αν πάει σε δεύτερη κάλπη, με το ΠΑΣΟΚ δυνατό απέναντι, θα συντριβεί». Το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη.

Υ.Γ. Και κυβέρνηση και αξιωματική αντιπολίτευση σε κάνει ο λαός. Το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ και στις τελευταίες εθνικές εκλογές και στις ευρωεκλογές ήρθε τρίτο. Για να είσαι αξιωματική αντιπολίτευση, πρέπει και να θέλεις και να μπορείς να σταθείς στο ύψος του ρόλου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0