«Ο κ. Μητσοτάκης, φεύγει από τη Σύνοδο για το μεταναστευτικό με άδεια χέρια, αντί να διεκδικήσει και να πάει κάτι για σταθερό μηχανισμό μετεγκατάστασης προσφύγων για ενιαίο σύστημα ασύλου και πραγματική αλληλεγγύη» τονίζει ο τομεάρχης Μετανάστευσης και Ασύλου του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Γιώργος Ψυχογιός, αναφορικά με τις δηλώσεις του πρωθυπουργού μετά το πέρας της συνόδου της ΕΕ για το μεταναστευτικό-προσφυγικό.
Παράλληλα ο βουλευτής της αξιωματικής αντιπολίτευσης σημειώνει ότι ο Κ. Μητσοτάκης «πανηγυρίζει για μία αναφορά στις επιστροφές στα συμπεράσματα της συνόδου που είναι το τελευταίο στάδιο του προσφυγικού, επικαλείται το σύμφωνο μετανάστευσης που κάνει τη χώρα de facto αποθήκη ψυχών. Και αποδέχεται λύσεις εξωχώριων κέντρων, όπως αυτό στην Αλβανία που είναι εκτός νομιμότητας, αλλά και ακροδεξιάς κοπής».
«Ζητάμε, έστω και τώρα, από την κυβέρνηση να αξιοποιήσει και τις συμμαχίες και όλα τα όπλα που έχει για μία συλλογική ευρωπαϊκή λύση στο προσφυγικό - μεταναστευτικό, που θα εναρμονίζεται με τα συμφέροντα της χώρας, αλλά και με το διεθνές δίκαιο», τονίζει καταλήγοντας ο τομεάρχης Μετανάστευσης και Ασύλου του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.