Η εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Βούλα Κεχαγιά σε ανάρτησή της σχολιάζει το πόρισμα της Κυβέρνησης για το έγκλημα στα Τέμπη και τονίζει ότι η δικαίωση δεν θα αργήσει.
Αναλυτικά η ανάρτησή της:
Σύμφωνα με το πόρισμα της Νέας Δημοκρατίας η τραγωδία-έγκλημα στα Τέμπη οφείλεται σε ανθρώπινα λάθη. Και για το μπάζωμα κάτι περαστικά μηχανήματα...
— Voula Kexagia (@bkex) March 10, 2024
Η δικαίωση όμως δεν θα αργήσει
Επισημαίνεται ότι το πόρισμα της ΝΔ επιρρίπτει τις ευθύνες κατά κύριο λόγο στον σταθμάρχη Λάρισας, στους μηχανοδηγούς, στην Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, καθώς και στην Hellenic Train.