Στο 1ο Πειραματικό Λύκειο της Αθήνας άσκησε το εκλογικό του δικαίωμα ο Κώστας Μπακογιάννης, ο οποίος πήγε στην κάλπη με την οικογένειά του.
«Σήμερα είναι η ημέρα της Αθήνας, είναι η ημέρα της αυτοδιοίκησης. Ψηφίζουμε για το σπίτι μας, ψηφίζουμε για τη γειτονιά μας, με αισιοδοξία. Σας καλώ όλους και όλες να έρθετε στις κάλπες. Όλοι μαζί μπορούμε να πάμε την Αθήνα μπροστά, μπορούμε να πάμε την Αθήνα πιο ψηλά» δήλωσε εξερχόμενος του εκλογικού κέντρου.
Στην ερώτηση αν θα υπάρξει και δεύτερη Κυριακή, ο Κ. Μπακογιάννης απάντησε: «Θα φανεί αυτό».