Για μέρα χαράς και ευθύνης έκανε λόγο ο Κυριάκος Μητσοτάκης σε δήλωσή του αμέσως μετά την άσκηση του εκλογικού του δικαιώματος στο 1ο Γυμνάσιο Κηφισιάς.
Ο πρόεδρος της ΝΔ δήλωσε ότι στόχος είναι μια σταθερή και αποτελεσματική κυβέρνηση με ορίζοντα 4ετίας, καλώντας τους πολίτες να ψηφίσουν για την προσωπική τους ευημερία αλλά και μια πατρίδα σταθερή, η οποία που θα προσφέρει συνθήκες ευημερίας για όλες τις Ελληνίδες και τους όλους τους Έλληνες
Ο πρόεδρος της ΝΔ συνοδευόταν από την κόρη του Δάφνη και τον γιό του Κωνσταντίνο που επίσης άσκησαν το εκλογικό τους δικαίωμα.