Με ένα σποτ 5 δευτερολέπτων, το οποίο έχει αναρτήσει στο κανάλι της στο youtube η Νέα Δημοκρατία από τις 3 Ιουνίου, δίνει το στίγμα του εφιαλτικού σχεδίου της για τα δημόσια νοσοκομεία της χώρας.
Μέσα στις είκοσι λέξεις του προεκλογικού μηνύματος, είναι έκδηλη η προκλητική ειρωνεία, η εικονική πραγματικότητα και η «ξενοδοχειακή»- επιδερμική αντίληψη της ΝΔ για τα δημόσια νοσοκομεία, τη στιγμή που εκατοντάδες χιλιάδες ασθενείς δίνουν αγώνα ζωής μαζί με τους ξεχασμένους ήρωες της πανδημίας, γιατρούς και νοσηλευτές.
Το σποτ ξεκινά με ένα πλάνο που δείχνει τον άδειο διάδρομο ενός νοσοκομείου και έναν γιατρό να περπατά μόνος του.
Και αμέσως πέφτει το προκλητικό μήνυμα της ΝΔ:
«“Τι ωραίο ράντζο” δεν είπε ποτέ κανείς σε νοσοκομείο. Γι΄αυτό και θα ανακαινίσουμε 80 νοσοκομεία και 156 Κέντρα Υγείας».
Εν ολίγοις, η προεκλογική υπόσχεση της ΝΔ είναι τα «ωραία ράντζα» και η «ανακαίνιση», τελεία και παύλα.
Κουβέντα για το σχέδιο που έχει ανακοινώσει για το κλείσιμο περιφερειακών δημόσιων νοσοκομείων. Κουβέντα για το σχέδιο εισβολής ιδιωτικών εταιρειών παροχής υγείας στο ΕΣΥ.
Αναμένουμε με αγωνία νέο προεκλογικό σποτάκι δευτερολέπτων όπου ο Σπύρος Πνευματικός θα εξηγεί στους πολίτες τι εστί cost benefit ratio (ανάλυση κόστους – οφέλους) για τα δημόσια νοσοκομεία και πώς ασθενείς με καρκίνο και άλλες δύσκολες ασθένειες «βουλιάζουν» τα ταμεία.

