«Ανυπόμονη» δήλωσε η Εύα Καϊλή αποφυλακίζεται με περιοριστικούς όρους, έπειτα από τέσσερις και πλέον μήνες στη φυλακή.
Η ευρωβουλευτής που τέθηκε σε κατ’ οίκον περιορισμό με ηλεκτρονικό «βραχιολάκι» παρακολούθησης, δήλωσε στην ιταλική εφημερίδα La Repubblica, «ανυπόμονη» μέχρι να βρεθεί το «βραχιολάκι» προσθέτοντας ότι την πρώτη ημέρα μετά από σχεδόν πέντε μήνες στη φυλακή θέλει να την περάσει στο σπίτι με την κόρη της.
Η Εύα Καϊλή δήλωσε , επίσης, ότι θα παραμείνει στις Βρυξέλλες και θα συνεχίσει «τη μάχη για την αθωότητά της».
«Περιμένω εναγωνίως για το ηλεκτρονικό βραχιολάκι ώστε να βρεθώ εκτός φυλακής. Την πρώτη ημέρα θέλω απλά να είμαι σπίτι με την κόρη μου. Όλη τη μέρα μαζί της. Από τον Ιανουάριο την έβλεπα μόνο δύο φορές το μήνα. Θα παραμείνω στις Βρυξέλλες, θα συνεχίσω να δίνω μάχη για την αθωότητά μου» είναι τα λόγια της Εύας Καϊλή αναφέρει η La Repubblica.
