Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είναι αρνητικός σε όλα τα τεστ που υποβλήθηκε για τον κορωνοϊό από τον οποίο νόσησε πρόσφατα, σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές.
Έχει αναρρώσει πλήρως και αύριο θα είναι κανονικά στο γραφείο του στο Μέγαρο Μαξίμου, αναφέρουν οι ίδιες πηγές.